De voorbereiding: nog twee weken! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Silke Visser - WaarBenJij.nu De voorbereiding: nog twee weken! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Silke Visser - WaarBenJij.nu

De voorbereiding: nog twee weken!

Door: Silke

Blijf op de hoogte en volg Silke

17 Juli 2016 | Nederland, Deventer

Namaste!
Dit reisverslag is een inleiding en een voorproefje voor toekomstige reisverslagen geschreven door mij vanuit India. Het is nog twee weken voordat ik vroeg in de morgen/laat in de nacht mag inchecken op Schiphol voor de vlucht naar India! Ik ga vanaf 1 augustus vier maanden voor mijn opleiding fysiotherapie stage lopen in het indrukwekkende land India. Ik ga niet alleen, samen met studiegenoot Matthijs ga ik dit avontuur aan. De periode van vier maanden zal natuurlijk in het teken staan van de stage maar we hebben ook tijd vrij gemaakt voor reizen, waarvan één reisperiode al vaststaat. Na vertrek uit Amsterdam komen we aan in Calicut waar de campus is van JDT Islam College for Physiotherapy en waar we gedurende de stageperiode zullen wonen. De eerste week blijven we in Calicut om de omgeving te verkennen en om de mensen te leren kennen op en rondom de campus. Na deze week gaan we voor tien dagen de 'Golden Triangle' tour doen. De tour begint in Delhi, waar we vanuit Calicut heen vliegen en daarna zet de reis zich per auto en chauffeur (!) voort naar Agra, Jaipur, Jodhpur, Udaipur en Pushkar, om vervolgens de reis weer af te sluiten in Delhi.
Wanneer ik dit stukje schrijf is het twee weken voor vertrek en nu slaan de zenuwen en spanning zeker toe. Daarnaast heb ik natuurlijk heel veel zin in deze reis en kijk ik nu al uit naar de meerdere cultuurshocks die ik 100% zeker zal meemaken, haha! Hopelijk heb ik genoeg tijd om alle avonturen op te schrijven via deze blog, dat is leuk voor later en voor de lieve thuisblijvers! Aan de lezers veel plezier met lezen en eventuele reacties/comments van jullie op de verhalen vind ik alleen maar leuk om te lezen!

Bye!

• 17 Juli 2016 - 19:56

Kees:

Hoi Silke,
    Het avontuur gaat beginnen ik weet zeker dat je het kan.leuk om je te volgen. Groetjes Kees

• 17 Juli 2016 - 20:13

Ineke:

Lieve Silke,
    We zien en horen hoe je alles de laatste tijd alles goed voorbereid voor de grote reis naar India.
    We zijn trots op je hoor!
    We zien uit naar je ervaringen en verhalen via dit blog.
    liefs, mama en papa

• 17 Juli 2016 - 21:07

Yvonne:

Lieve Silke,
    Wat leuk dat we je mogen volgen op je reis. Mooi hoor wat je gaat doen,ga er van genieten. Liefs Yvonne

• 17 Juli 2016 - 21:14

Siegfried :

Hallo Silke wünsche Dir Alles Gute!

• 18 Juli 2016 - 11:08

Anita Kasper:

Wat een goed idee! We verheugen ons al op de spannende reise berichten. Toy Toy Toy met de laatste voorbereidingen en de zenuwen bij het vertrek. Hoort er allemaal bij. Liefs Anita

• 18 Juli 2016 - 12:14

Ans:

Lieve Silke, wat een uitdaging en wat veel goede en mooie ervaringen zal deze stage/reis je opbrengen! Succes en veel plezier en ik blijf je volgen. Veel liefs, Ans.

• 18 Juli 2016 - 12:52

Marielle Feenstra:

Hé grote nicht,

Heel veel plezier en kom vol mooie ervaringen en levenslessen weer terug!

groeten,
    Marielle

• 19 Juli 2016 - 13:56

Henk En Anneke Visser:

Ha Silke, we hebben al vele reisverhalen gevolgd via "waarbenjijnu" maar nog nooit uit India,
    We kijken uit naar jouw ervaringen en avonturen. Goede reis!!!!!
    Gr.van Anneke en Henk

• 24 Juli 2016 - 09:06

Margreet En Chris Bothof:

Lieve Silke,

Heel veel succes met je stage en geniet er van.
    Lieve groeten, Chris en Margreet